FAQ

 Vrácení & Výměna

Chci si ve vašem obchodě koupit jeany, ale bojím se, že mi nebudou sedět. Je možné je po zakoupení vrátit popřípadě vyměnit? 

Samozřejmě. To by přece nebyla materiální radost pokud není tak úplně radostí! Spokojenost našich zákazníků pro nás prioritou no. 1, a proto je možné veškeré objednávky do 14 dnů od vyzvednutí/doručení vrátit nebo vyměnit. 

Co mám udělat, když chci objednávku vrátit?

Napiš nám e-mail na hello@cosmickids.cz nebo zavolej na telefonní číslo 606 474 211 a domluvíme se na individuálním postupu. Objednávku je potřeba zaslat zpět prostřednictvím Zásilkovny, dej nám vědět a my se Ti ozveme! 

Co mám udělat, když chci objednávku vyměnit?

Napiš nám e-mail na hello@cosmickids.cz nebo zavolej na telefonní číslo 606 474 211 a domluvíme se na individuálním postupu. Objednávku je potřeba zaslat zpět prostřednictvím Zásilkovny, dej nám vědět a my se Ti ozveme! 

Proces tvorby sortimentu na e-shopu

Chceme být 100 % transparentní obchod, kde každý zákazník ví, co si kupuje. Proto jsme se rozhodli nastínit, jak vypadá tvorba sortimentu na e-shop. Nejprve přichází první fáze, naše oblíbená, kdy obcházíme second handy v Praze a ve Středočeském kraji a hledáme pro vás jen ty nejlepší kousky. Poté následuje praní - ano, všechno oblečení se před focením na e-shop pere. Potom, co jsou veškeré kousky vyprané, následuje kreativní chvilka. Vymýšlíme, jak se oblečení bude upravovat a poté se ve spolupráci se švadlenou vybrané kousky přešívají. Často je tomu tak u sukní a kalhot, které ve většině případech nalézáme v extrémně velkých velikostech, a jejich zmenšením tak přispíváme k recyklaci i na první pohled nenositelného oblečení. Jakmile je všechno ready-to-wear, zorganizujeme focení, vymyslíme styling na produktové fotky či editorial a může se tvořit! Po focení se všechno oblečení změří a produkty se přidají na e-shop. Tím začíná období plné radosti, kdy přicházejí objednávky a my díky tomu víme, že má smysl pokračovat v tom, co děláme. Děkujeme <3!

 

Objednávky

Omylem jsem při objednávce uvedl(a) špatnou adresu/telefon, co mám dělat?

Napiš nám e-mail na hello@cosmickids.cz nebo zavolej na telefonní číslo 606 474 211 a vyřešíme to. 

Je možné objednávku zrušit?

Ano, do jedné hodiny od objednání. Pak už objednávky rušit bohužel nelze, oblečení je během vaší objednávky blokováno pro ostatní zákazníky a nebylo by to fér. Pokud je objednávka stornována později, peníze vracíme do 14 pracovních dní. 

Jak dlouho trvá doručení objednávky?

Většinou 4 pracovní dny. 

Jak mohu objednávku zaplatit?

Můžeš zaplati dvěma způsoby. Nejjednodušší je platba kartou prostřednictvím platební brány STRIPE, která všechny platební karty VISA, Mastercard, VISA Electron, Maestro. Pro ty, kterým vyhovuje platba v hotovosti, je tu varianta dobírky, kdy zaplatíš kurýrovi při doručení objednávky. 

Co když mi platba kartou nefunguje?

Neváhej nám zavolat na telefonní číslo 606 474 211 a společně to vyřešíme.

 

Ostatní

Vykupujete nošené oblečení?

Oblečení na e-shop nevykupujeme. Je to z toho důvodu, že fast-fashion značky na Cosmic Kids prodáváme jenom velmi zřídka a chceme, aby styl oblečení byl opravdu ten "náš". Proto veškeré kousky vybíráme osobně v second handech.

Kdo fotí vaše fotky na e-shop?

Většinu produktových a editorialových fotek fotí Kamila Shíbalová, www.kamilashibalova.com . 

 

Nenašel jsi odpověď na svou otázku nebo máš návrh, co by se do FAQ mělo zařadit? Napiš nám e-mail a my ti cokoli zodpovíme, popřípadě přidáme do FAQ!